Thursday, March 26, 2009

Release Tension










Rasanya sejak ke sini.. blom penah lagi la aku merilekskan diri secara sepenuhnya...
balik rumah pn masih bawa balik kejer... uwaaa.. nasib baik blom berlaki, kalo x...confirm laki minta cerai...adehhh.. (Cettt...cabul tol jari..)
hermmm... that day member club ada call aku.. ajak p men boling dengan bebudk club yng lain.. so, walaupun masa tu sebenarnya hari Sabtu...n aku kat opis..
Aku setuju je la ..padahal aku bukan pandai pn men boling.
1st time aku main boling... 31 Ogos 2008...hari yang sama aku pasang bodykit keter kesayangan aku.
so.. ada la 3-4 org yang datang malam tu.. masing2 beraksi dengan bola masing2...
dalam bengong2 men tu... sempat gak la aku strike 4 kali dalam game 1st n 3rd. game 2nd.. mmg hancur.. wakakakaka
lepas blasah boling... kitaorang gerak ke Masjid Bahagian.. p blasah nasi ayam penyek... ntah apa la keistimewaannya tp malam tu... nang pedas la nya pn sambal... mok terbakar mek pn mulut... erkkk.. korunk paham x?? x erk.. xpe la. bahasa baku sarawak tu... muekekekee
aku kt sini menaip..menulis.. bleh la. tp kalo bercakap.. jangan harap. wat gelak dek orang jerk.
k ler.. nk sambung kejer.. nnt kalo boring2.. aku menaip lg
sebenarnya tengah banyak kejer tp aku rileks jap. mata ni cam dh kener tumbuk... lebam!!!!

No comments: