Saturday, August 21, 2010

Seminggu di JB

Herm.. actually semalam br balik dr JB...penat sesangat. tp apa nk wat.. kejer dan tanggungjawab... layan je la

JB? hermm. bleh la. aku pn xtau nk jalan mana coz aku mmg jenis spesis yang xberapa suka merayau. mmg dr dulu. kalau outstation pn, abis kejer aku lebih suka stay kt bilik je.. bukan xteringin nk merayau tapi kt tempat org... berseorangan.. aku malas. banyak benda aku nk kener pk. keselamatan aku terutamanya. dh la aku ni pompuan. maybe yang suka merayau n shopping tu, diaorang xkisah. mmg camne pn... jalan tetap jalan. xkisah la, masing2nyer hal

gpn kt JB aku tengok banyak jalan yang sedang dalam pembinaan atau pembaikan so rasanya tuk org yang jarang ke JB cam aku ni.. better dok bilik je la. org ckp bila outstation best.. kejer abis awal. mmg pn abis awal tp kadang2 awal pn sejam 2 je..pastu balik bilik, nk kener ngadap kejer lagi... settle tuk hr ni n prepare tuk esok.. begitulah seterusnya......sampai la hari last

itu blom masuk dokumen lagi.. kalo kener time tu 2 board.... sakit tangan nk mengangkat... sbb tu kalo outstation...pastikan lah bawa beg tarik.. last 2 week masa kt Kuala Terengganu...aku bawa beg jinjit... hermm... putus gak la tali beg mengangkat dokumen yang berlambak. sib bek la time tu dh sampai opis. kalo x, sure la aku kener beli beg lain..........

next week still kt JB... harap2 aku bleh idup lagi la di sana............

No comments: