Friday, June 26, 2009

Cuti dan sakit

Hermmm... malas aku nk citer sbb aku dh rasa cam down dengan perasaan aku lately ni.
Yg penting.... aku mmg suka sangat balik kali ni coz aku blh jumpa family aku walaupun dalam keadaan yang terbatas
even...skang ni pn aku masih xberapa sihat. rasa cam nk demam pn ada.. macam2
satu yang aku risaukan skang ni adalah... masa dh nk time. pose dh nk dekat. kalo 2 tahun kebelakangan ni, aku selalu demam time pose. seminggu or seminggu lebih aku xpose.. bkn sbb yg dibenarkan tp sbb aku xsihat.. xlarat yang teramat.
dengan kedudukan aku yang jauh dr family ni..camne la agaknyer erk... iksh. naper la aku xpk semua ni dulu...
tahun 2007.. aku sampai lembik demam.. last year pn sama... siap masuk air n check darah lagi sbb badan aku tumbuh bintik2 merah...adesss
harap2 tahun xde la jadi lagi camtu. sapa nk jaga aku kalo jd camtu sbb aku dh rasa camne sengsaranya aku masa sakit tu.. xnak aku minta2 sakit... errghhhhhh

No comments: