Thursday, July 16, 2009

I'm back

sesungguhnya... xada yang lain melainkan ini yang aku harapkan saat dan ketika ini.....


Lepas aku balik dr bercuti dan bercuti sakit pada 22.6.2009.. aku dikejutkan dengan berita penarikan balik aku ke HQ... ahakss... mmg terkejut tp kejutan ini mmg aku harapkan..

actually aku mmg terpk tuk minta balik sementelah aku rasakan yang aku hanya buang masa di sini sbb xbanyak benda yang aku pelajari... tp target aku adalah selepas setahun aku di sini or at least biler dh genap 5 tahun aku di jabatan ni.. boleh la aku minta tukar jabatan... tp, peluang aku datang lebih awal..

kebetulan ada sorang opismate di HQ yang baru pas kawen n apply balik sana... dia minta pertukaran ke jabatan lain tp memandangkan skang ni urusan pertukaran dibekukan tuk serap staff dr satu kementerian ni ke lain2 jabatan (akibat penggabungan kementerian yang berlaku), s0 jabatan aku wat pertukaran dalaman... ehkekkekekee.. best

walaupun xsampai setahun aku kt sini, aku rasa banyak juga benda yang aku belajar.. banyak juga ragam yang aku kenal.. dan biasa la... pengalaman tetap menjadi agenda setiap manusia yang menghirup setiap udara percuma ini... itu juga yang aku perolehi.. syukur Ya Allah, Kau ada setiap kali aku memerlukanMu ... hanya aku yang selalu lalai untuk mengingatiMu....

dengan ini... detik 15 July 2009... jam 6.25pm, aku dh berlepas meninggalkan bumi kenyalang yang menjadi penempatan aku selama lebih kurang 8 bulan kebelakangan ni... dan, detik 8.30pm.. aku dh menjejak kaki ke bumi Sepang.... KLIA tuk aku meneruskan perjuangan aku di sini ... dan aku ada lebih kurang 5 hari tuk selesaikan semuanya sebelum aku menyambung kerja di HQ....

aku mmg excited tuk meneruskan semuanya.......

No comments: