Friday, October 9, 2009

Herrrmmm... biarlah aku yang sentiasa di hentam

Hari ni... kesekian kalinya aku di hentam dek kerana kuasa orang lain...
Apa lagi aku nk ckp erk?? aku ni cuma golongan bawahan... kawan2 plak tu so, walaupun hubungan dh semakin xharmoni... aku masih berdiam.

Aku sedar sapa aku... melukut ditepi gantang. Aku pn dh malas nk bersuara atau pertahankan diri dek kuasa veto yang ada pada mereka..... apa pn korunk nk buat.. korunk punya pasal sbb seyes talk... aku dh malas nk masuk campur.. totally back off....

Lagi banyak aku ckp.. lagi banyak orang pertikai... so, xguna tuk aku bercakap dengan orang yang xpandai nk berfikir.... aku ni bukan jenis yang pandai nk menipu tuk pengaruh orang... aku jenis yang ckp apa yang betul2 aku buat dan bg aku.... amatlah penting untuk orang tu berfikir dengan akal yang dh dibekalkan kepada dia....

Biarlah orang nk hentam aku semahu diaorang.... sbb bagi aku... kalo dh ada penjelasan... tp xbleh nk terima... itu hak peribadi....

Sebenarnya aku agak terkilan sbb banyak benda yang aku ditugaskan tuk buat dr awal ... ditengah2nya telah dialihkan kepada orang lain... tanpa pengetahuan aku. dan kemudiannya dialihkan kepada pihak ke 3 tanpa pengetahuan aku dan pihak ke2... last2 orang still ingat aku yang handle keseluruhannya... biler jd sesuatu yang xmemuaskan hati orang2 lain.... semuanya dilemparkan kt aku.... sama lah cam kes terbaru ni,......

mmg nampak perjalanannya slow sbb yang dr awal beria2 nk membantu... di sekat, di halang dan mendiamkan diri sehingga tinggal beberapa kerat... bila dh hampir ada kata putus... pihak ke2 ditarik masuk dan usaha awal di lenyapkan begitu sahaja... bagi aku... setiap usaha yang dibuat.. adalah dengan niat ikhlas dan suka2 tp kalo ianya dibunuh tanpa sebab..... aku xkan menyalahkan sesapa sahaja yang luntur semangatnya...

biarlah.... aku yang sentiasa dihentam sbb xde sapa pn yang bertanyakan hal sebenar....

No comments: