Thursday, October 29, 2009

Xtvt tahunan...

ahaks..

akhirnya tiba juga masanya...
hermm.. ni merupakan xtvt tahunan aku dan faty tp tahun ni nampak gaya faty xjoin coz time xtvt berlangsung, faty ada kursus.. aku lak free sket so, aku join je la..

nk tau apa bendanya... nnt jap erk.. sejak 4 tahun kebelakangan ni, alhamdulillah.. aku blom terlepas peluang. penah skali aku sempat wat 2 kali setahun tp skali je la. pastu sik xberkesempatan jerk. but.. aku akan pastikan at least setahun sekali aku mesti wat benda ni.. best sangat. apa pun tanggapan org, hanya orang2 yang tau je yang akan merasai nikmatnyer wat benda ni..

k le.. aku habaq pe bendanya.. sebenarnya xtvt tu adalah derma darah...

slalunyer diaorang amik dr urat tengah lengan kiri aku. skali je aku bagi lengan kanan sbb aku kurang selesa.. ye la, aku kan x kidal n banyak pergerakan blah kanan so, aku lebih selesa bg lengan kiri. kali ni diaorang amik kt urat atas sket lengan kiri tu. mmg xrasa sakit....

tp sebelum aku lepak kt katil tu tadi..... aku kener lak katil sebelah lelaki. gelabah tenuk gak la.. mau xnyer. dh la open port.. ikshh.. xpenah hayat aku tido sebelah lelaki yang bukan dr family aku.. owhhh.. tidak. lama gak le aku wat2 xtau even nurse2 tu dh soh aku landing. lastly, gamaknyer dia pasan aku segan.,.,,, dia hulur selimut... pastu baru la aku rasa selesa nk baring kt situ...

then bermula la xtvt yang aku maksudkan.... sehingga selesai.

xsabar tunggu tahun depan lak....

No comments: