Thursday, November 26, 2009

Balik raya

Bismillahirrahmanirrahim....

Salam...
ahaks.. lately ni mmg aku malas giler nk memblogging. ikshh... nak kener anak dara ni
naper erk?? even aku outstation pn.. aku still galas beg pink aku yang asalnya beg baju tp aku dh wat beg laptop sbb dia ada compartment tuk laptop... hehehee

harap2 cuti raya 4 hari ni dapat la aku update sket2 blog aku. banyak citer aku nk kongsi sebenarnya...

hermmm.. disebabkan adik aku cuti rini, so aku decide amik cuti gak la. jap2 g.. bleh terus balik. tu pun lepas aku p amik dia kt bangi n amik satey yang aku order semalam kt kajang.... malam raya aku nk lanjer family aku makan satey.. kekkeekekee...

pa pepun.... pada korunk2 yang nk memulakan perjalanan rini, selamat menempuh perjalanan dengan selamat. ingatkan insan tersayang... dan ingat yang satu ni....."nyawa dan jiwa korunk dan orang2 lain.... xdijual kt pasar borong. so jaga lek lok. bkn jaga diri sendiri jerk. jaga diri orang lain gak...."

adiosss

No comments: