Thursday, November 26, 2009

Persiapan kenduri...

Penatnyer la.. semalam walaupun amik cuti n balik awal..lambat gak sampai kt rumah.
pas p amik adik kt bangi n amik barang kt kajang.. terus balik. merata2 jalan aku try.. semuanya jammed. last2 masuk kl.. kuar ikut kepong.. terus ke gombak.. kekekekee

sampai dh lewat so..penat. adik dok tep.. tido jer. mencikss aku. ntah biler la nk rasa depa lak drive tuk aku.. huhhhuuu. lepas sembang2 dengan mak, abah n adik2.. hari pn petang. lepas maghrib,.. aku n adik2 bakar satey..bestnyer la. persiapan rasa mak dh siapkan awal. sian mak. anak2 perempuan semua dh kuar kejer.. tinggal la ain yang kecik tu dok ngacau mak wat persiapan.

lepas dh abis makan..dh relaks2 semua... aku start wat sket2 persiapan tuk hantaran adik aku. biasa la.. memula mesti dengan bekas hantaran.. pueh la aku

No comments: