Saturday, May 24, 2008

Ahaks...cam ada berita baik je

Assalammualaikum all...
Buat kesekian kalinya ... jari2 saya menaip lagi tuk tatapan kawan2.. just luahan hati...
Last 2 week saya balik kg dengan abang n sorang kawan. saja balik.. kebetulan cuti 3 hari (weekend + wesak)...
Balik kg ni mmg la best. Bleh jumpa family... lagipun dah lebih 3 minggu saya xbalik kg. sik bergayut je dengan mak. mana bleh tahan kalau sik dok gayut je. rindu tu ilang sat sesangat. so, penyelesaiannya adalah balik kg n jumpa je....
Yang paling best adalah.... baru je kuar dari kawasan rumah kat kl.... abang tanyer kiter... soklan dia lebih kurang camni la... "kalau keter color putih.. ok x??" Perghhhhhhhhhhhh...kalau color putih, tayah tanyer pn xpe. On jew... hehehehee. makin berkobar2 la biler dengar camtu. then 2nd best yang terkeluar dari mulut abang...." kalau loan customer yang nak beli v6 tu lulus next week, keter maybe bleh kuar next week juga sebab setiap sebiji v6 terjual....diaorang akan bagi 3 biji saga baru tuk salesman jual."..... tayah tunggu turn lama2... whahahhaaa.a.. best gilos biler dengar.
Ermmm... harap2 dalam masa terdekat ni...semuanya akan selesai. kalau nak lagi best.. dapat keter serentak dengan kunci rumah... confirm happy gilos....
k la... tolong doakan tuk saya supaya impian dan harapan saya ni akan tercapai dalam masa terdekat...amin
-----------------Wassalam--------------------

No comments: