Friday, June 6, 2008

Balik kg...adeh, xjadi la plak

6 Jun 2008... Jumaat. abang cakap nak balik kg time aku tanya semalam tapi dia xnak lak balik malam ni cuma dia cakap.. nak balik nek keter aku. xmo nek keter kakak so, balik kejer petang ni... jawabnya aku kener la p sana. ye la, kalo xguna keter aku pn..aku tetap kener balik kl dulu sebab semua kumpul kat sana. erm... maybe sebab keter aku luas sket kot n kali ni aku pn nak bawa balik banyak barang. hantaran kakak aku yang kami p beli kat nilai 3 last week.

Puas gak le aku menunggu abang balik kejer. adik aku dh balik, abang je blom. so, sementara nak tunggu...aku pn layan le forex dulu. kui kui kui... mmg dh terkenan dengan forex aku skang ni. nak2 baru seminggu nfp so, best gak tengok market.

Malam sket baru abang aku balik. lepas dia makan..ada gak aku tanya, bila nak balik. dia kata nak balik esok sebab dia tertinggal barang kat opis. malam ni opis dh tutup so, aku pn teruskan le layan forex...sampai malam. best gak... maklum le... member2 kat room havoc...ahaks

Dah ngantuk sangat baru aku tido... tu pun adik aku dh berpusing2 tido...

No comments: