Saturday, July 5, 2008

Wanita

Tajuk/Lirik Lagu: Wanita

Penyanyi: Siti Nurhaliza

Huuuu…
Aku wanita punya hati nurani

Yang tak dapat dibohongi

Pabila cinta tlah membutakan mata

Dan membuat tuli telinga


Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati

Belahan jiwaku ini


Cintaku ini anugerah terindah

Dari yang maha kuasa

Cintaku padamu tak pernah berubah

Meskipun kita berbeza


Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati

Belahan jiwaku ini..


(Korus)

Aku wanita aku kaum hawa

Yang memang rapuh hatinya

Aku wanita aku punya cinta

Selayaknya manusia


(Korus II)

Apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati

Belahan jiwaku ini..


(Ulang Korus I)

(Ulang Korus II)


aaa… Ku wanita

aaa… Ku wanita….

Yang hanya perlu kau fahami


(Ulang Korus) (2x)
Oh apakah salah jika aku menyinta

Apakah salah jika engkau ternyata

Pilihan hati

Belahan jiwaku ini..


Wanita… woohoo..

Ku Wanita… ooo…

Wanita…

No comments: