Saturday, August 30, 2008

New Look Of My BLM

Assalammualaikum wbt,


Hai kengkawan,

Hari ni saya happy sket coz BLM saya dh berubah wajah. Dan yang lebih menggembirakan adalah kerana kosnya adalah kos yang saya mampu. Actually, last wednesday saya dan kakak ada hal so, saya amik halfday. Dalam pukul 2pm, saya kerumah kakak di Bukit Jalil tapi di sebabkan hujan lebat, kami terpaksa membatalkan niat asal kerana masa dh lewat.



Then, saya dapat sms dari member BLM... remando. he ask me "berminat nak pasang bodykit n spoiler. siap cat n istall rm700 tp twrn cuma untuk hari ni".... hermm... tawaran yang mmg sukar tuk di tolak. kami decide tuk jumpa dan ke kilang yang dimaksudkan. tempatnya di balakong


kat sana kami jumpa tokey kilang tu. barang tu actually adalah percubaan diaorang yang pertama tuk design ni so diaorang perlukan satu keter BLM tuk dijadikan model. kalau ikut pasaran skang, memandangkan BLM masih baru so barang2 mahal tapi saya kira bertuah kerana saya mendapat at least half price dari member lain. so, lepas berbincang dan bayar deposit.... kami gerak balik.


Kebetulan hari ni saya ada hal lain so semalam saya dh pas kan keter tu kepada remando tuk diuruskan. tengahari lebih kurang, Aa sms bagitau keter saya dh ada dengan diaorang (hari ni PROSBOC adakan konvoi dari Bukit Jalil ke Stadium Shah Alam). perghh... macam2 gak le dia puji.. nak2 pasal skirting. adehhh.. makin teruja rasanya nak tengok coz orang lain dh tengok dulu... huhuu..sungguh xadil!


lepas abis hal tersebut, saya terus ke Putrajaya dengan kereta lama tuk amik keter tu tapi diaorang masih kat Shah Alam. xpe la, tunggu dulu. lebih kurang kol 6.30 petang, mando dan arepeace hantar keter.. Herm... lawa juga cuma calar tu mencacatkan pemandangan. one more, keter tu tengah kotor... hehehhe...xpe, slow2...


lepas dapat keter.. terus mulakan perjalanan balik Pahang dengan adik n member dia......

"SELAMAT MENYAMBUT KEMERDEKAAN & SELAMAT BERPUASA"


---End---

No comments: