Sunday, February 8, 2009

Kak Long dh start sakit...

semalam kak long call aku... minta no tipon mak.. dan juga la aku tanya naper. dia cakap dia macam dh turun darah... lagipun skang ni adalah tempoh dia nk due.. maybe tanda2 kot.

pagi ni masa aku dok surf tenet... dapat sms. ingatkan dari sapa, rupanya dari kak long. sempat gak la aku tengok jam... kol 2.30am. kak long bagitau yang dia dh kener tahan kat wat. bukaan dh 2cm.
hermm.. maybe dh xlama la masa tuk dia deliver. kat opis aku ni pn ada sorang staff yang wife dia akan deliver hari ni...kalo ikut due kak long... 14hb tp maybe anak sulung kot. tp masa kak long sms aku tadi.. dia cakap yang nurse bagitau kalo anak sulung, selalunya sakit lama. hermm... xbleh harap gak coz member aku last 5 days.. subuh sakit... kol 2pm lbh dh bersalin. anak sulung gak.

apa2 pn.. aku rasa abang yang paling happy kalo baby tu lahir hari ni coz hari ni kebetulan sama tarikh dengan bzday dia. kalo betul, nilah hadiah bzday paling bermakna tuk dia. setelah hampir 2 tahun tunggu untuk melihat zuriat sendiri.. apa pn, aku cuma harap kak long n baby akan selamat.

dengan ini juga bermakna, yang xlama g aku akan jadi mak lang... wow,, bestnyer. naper la saat dan ketika ni aku xde dekat dengan kak long. yang xbestnyer, dengan ini juga....akulah orang paling last tengok baby tu coz hujung bulan ni baru aku balik kg.

dan paling best....pasni abah dengan mak dengan rasminya akan bergelar atuk dan nenek... ehikss.. dh xbleh la abah nk fight dengan adik beradik dia yang dia muda lagi. selalunya abah suka usik mak anjang nani coz mak anjang nani walaupun adik abah, dh ada 3 cucu kalo xsilap aku.....hehehehe

aku cuma berdoa dari kejauhan...semoga semuanya selamat..amin