Wednesday, February 11, 2009

Yummy..

sejak aku try wafer kat Wisma Wan, aku jadi minat lak... yummy.. mmg lazat
memula dulu xtau pastu camne ntah aku bleh terlibat dengan wafer ni... dulu abang aku pn slalu gak beli time kitaorang balik kg... beli kat Petronas Highway Karak-KL tp xde la sesedap yang ni. aku ni simple jer. kalo aku dh suka, aku xbanyak cakap n aku biasanya akn setia dengan yang tu je.
sejak kat sini, ada la 2-3 tempat yang aku mmg suka p makan.. orang cakap sini susah cari makanan halal.. maybe juga la tp itu mula2. dh lama2 ok la
xsusah sangat pn cuma kener selalu tanya orang la.
antara tempat yang aku slalu p makan atau tapau makanan adalah di Magic Bite, Wisma Wan (waffer coklat+peanut butter), nasi ayam + air asam (SCR), mee jawa (Labu Labi), seafood (Top Spot). yang lain2 tu xde la sangat..... tp aku biasa gak le ke Simply Sedap dan JnJ Cafe. ni antara restoran yang biasa dikunjungi dalam area Kuching. selain tu... Cili Padi dan Chilli Peppers

1 comment:

citra rasa said...

aya, mmg nmpk sedap..yummy, nti klu heda gi sana, leh la belanja yer... heheheh