Monday, April 5, 2010

ehikkss.. teruja2..

.. aahkass.. cam skema la plak... teruja bagai kan.. kekekee

actually td abang ada inform yang SC dh start buka keter aku. sabtu lepas abang bitaw SC baru order barang.. cepat lak sampai barangnyer.. dan kalo xde aral... insyaallah, minggu depan keter aku siap tp back to standard la. aku pn ada ckp dengan abang semalam, kalo mmg rear n front bumper dh xbleh nk guna... tayah letak balik. kalo saja2 x nak letak balik pn x pe.. janji side skirt ada.. bukan pe. side skirt tu sebenarnya menampakkan keter aku lowered. aku suka.. hehehe

cuma aku teruja nk tengok keter aku yang 'dilahirkan' kembali. standard manakah agaknya keter tu nnt erk?? actually, pas hari accident hari tu... mmg skali pn aku xpenah p tengok keter aku. just tanya khabar thru abang je. ada gak la ura2 nk p usha tp ye la, tempat org. gpn kawasan tu bukan senang2 bleh masuk. slalunya kalo p pun, aku p dengan abang. gpn skang ni aku sik outstation je. bz memanjang.. mmg xde masa nk usha line. hermmmm.... xkan aku xcaya abang sendiri kan??.. aku tau,.. dia mesti wat yang terbaik tuk adik dia. ehiksss..

terujanya nk tengok keter aku back to standard coz masa dengan aku dulu.. umur keter tu kt tangan aku 2 bulan 25 hari je dia berada dalam keadaan standard. pada 31 Ogos 2008, aku dh pasangkan dia 'renda' kaki.. kekkeee...

pa pen pun.. sabar2 coz skang ni aku nk tido.. esok kener bangun awal2 pagi. sebelum subuh aku dh kener gerak balik pahang coz aku ada kejer kt kuantan.....

nite............... zassssssssss

No comments: