Monday, April 5, 2010

Sebak lagi..........

ntah naper hari ni aku rasa rajin sangat nk menjelajah blog kawan2. xtvt yg dh lama sangat aku tinggal... dan hari ni aku jelajah blog odah...

baca entry2 yang menarik kt blog dia dan content2 yang tersusun.. sometimes aku rasa terbawa2 tuk berada dalam setiap post dia. heran gak aku ni... lately ni aku mudah sangat terasa. mudah sangat sebak. naper aku jd camni erk. aku pn xtau..

tp yg aku pasti.. biler sesuatu yang melibatkan keluarga.. aku mudah terasa... terasa sangat2 dan kadang2 biler air mata tumpah pn aku xsedar. aku xtau la.. kalo satu hari nnt, ditakdirkan aku kehilangan keluarga.... camne la kehidupan aku coz aku terlalu sayangkan keluarga aku......... dan aku harap org yang bakal hadir dalam hidup aku juga akan merasai perasaan yang sama supaya aku juga dengan ikhlasnya akan menyayangi keluarganya...... insyaallah

No comments: