Friday, December 4, 2009

Berakhir...

Akhirnya.. semuanya berkesudahan hari ni..

Kol 11.30am td.. semua dh habis. lepas lunch, kami gerak balik ke bilik dan bersiap tuk check out. bas dh sedia menanti... sebelum ke bukit mertajam amik dak2 yang lain, kami singgah kt bandar jap,.beli jeruk. tetiba je aku rasa nk demam..paler pening giler. mata berat sangat nk buka so aku amik kesempatan tuk tido. aku rasa lama gak aku tido.. tp biler bangun... paler masing weng.. even now pn... penat sangat ke? xjuga kot. ntah

lepas dh settle semua, kami gerak ke bukit mertajam tuk pick up yang len2. pastu terus shoot ke ipoh tuk antar mahjiah dan masnita. diaorang nk balik kg dulu. perjalanan ke kl diteruskan lagi tp ada gak la stop2 seketika kt RnR... sampai kt Sg Perak, aku tergatal la nk membeli pau. saja nk rasa walaupun aku xsuka sangat. pastu terbau jagung. so, p la beli. uikkss.. ada wafer la. dh lama aku xmakan. since aku xjumpa yang sedap cam aku mamam kt kuching dulu. saja nk try.. aku pn order satu.... peanut + coklat. dalam bas baru makan...

hermmm... sedap gak. nampak gayanya.. pasni kalo aku stop kt mana2 RnR dan jumpa wafer ni...sure aku beli lagi..

sampai mana ntah td.. salah sorang bos aku call.."roy, tolong bagitau bdak2 lain yang minggu depan xde bas erk. so, semua skali kener pergi sendiri2...".. haa. korunk tau xkol baper aku dapat call tu? hampir kol 5pm waktu malaysia, hari jumaat. perasaan aku time tu.. suka bercampur serabut. tau pasal apa?? pasalnyer... mmg aku minta bawa keter.. dan aku happy sbb dapat bawa keter dengan pelepasan sukarela bos aku tp naper time aku merayu2 minta bawa keter last 2 weeks,.. bos aku ye ye xmo bg. pastu rini.. dh last minute... baru diaorang bitaw.

kebanyakkan urus setia yang terlibat minggu depan adalah yang sama terlibat minggu ni. di inform pada lebih kurng pukul 5pm semasa kami otw dr penang ke putrajaya.. masing2 dh gelabah tenuk mencari kenderaan.. aku xkisah tp masalahnya keter aku blom sebis. harap2 esok bleh la sebis. kalo x, masak aku.

penat.. aku nk rehat.

No comments: