Thursday, December 3, 2009

Selamat tinggal Ipoh...

akhirnya abis sudah urusan di Ipoh... since 2pm td.. kami dh meninggalkan bandaraya Ipoh dan menuju ke Penang. Esok sehari je kt Penang...pastu balik Putrajaya...

Kes derian..
thanks kepada yang komen... alhamdulillah, saya baca bismillah sebelum makan dan ucap alhamdulillah lepas makan tp maybe sbb sedap sangat derian Gopeng n kurang minum air, tu yang macam2 kener tu. pagi2 td dalam dok elok2 bersembang dengan member, tetiba je rasa nk termuntah.. angin la kot. pastu ada lak yang ckp aku ngandung..bbwweekkk.. jangan nk ngada erk. aku kawen pn blom so xkan mungkin kejadian tu berlaku kt aku... kkeekke.. (minta simpang)

penat dalam perjalanan td.. aku sempat gak la tido. tp faham2 je la. bukan best mana pn tido dalam bas. sakit abis badan.. jaga2 tengok depan dh jammed. rupanya ada bas rosak dan depan sana.. ada org wat jalan. skang ni stop kt tepi jalan sbb tunggu orng harapan tunjukkan jalan.. kekekekee. aku pn xtau apa nama tempatnyer. maklum la. aku bukan orng penang. even selalu gak lalu sini masa balik kg.... tp xde la plak aku tau ..

so wat masa ni.. aku dok ngarut je la dengan laptop dalam bas ni. dh abis bateri nnt... confirm aku terpaksa out. xde tempat yang membolehkan aku charge

ehh... rajin lak aku dok mengupdate blogni.. kekkekekeee...

chow la. nk wat kejer len jap. jumpa tuk citer lain lak malam ni

No comments: