Friday, February 12, 2010

Finally... LCCT

Khamis, 11 Februari 2010, 9.40pm adalah waktu kami berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi.... itu pun lepas 2 kali perubahan waktu.. ampehh
Masa kami datang last week.. aku cuma bawa satu beg sandang dan satu beg baju. Kak Dah kongsi beg dengan Eira...satu beg tarik... mak pun satu beg tarik, kongsi dengan Ain. Akmal & Talib satu beg galas. Ain pun satu galas dia yang cuma ada pampers tuk kegunaan seminggu. skang ni dia dh xpakai pampers since umur dia dua tahun setengah... kalo nk tido je baru dia pakai.
Tp biler time balik.. perghhh.. xhengat nyer beg.. kener tambah luggage lagi 30 kilo... rm60 melayang... mmg banyak la beg yang bertambah. blom campur g dengan plastik2 dr Idaman Suri yang besar2 gedabak tu... hehehehe. biasa la. nama pun holiday. bohong sangat kalo xde yang di borong..

malam tu.. Fuad & Fakrol amik kt LCCT.. disebabkan badan dh xlarat.. kami semua lepak rumah Art jerk.... dia pun awal2 lagi dh ajak balik rumah dia... Fakrol yang paksa2 aku balik pn xjadi balik...kekekkee.. aku pujuk dia.. pagi esok je la balik. aku hantar dia balik. Gpun esok aku xkejer.. mmg aku amik cuti selama seminggu.... pas raya cina baru aku masuk kejer




No comments: