Saturday, February 6, 2010

Percutian ke Langkawi.. bermula


(muka penuh debar mak, kakak, adik2 n anak sedara coz 1st time nak naik flight)

Ahakss.. hari ni kami semua gerak ke Langkawi... memula nk pegi nek bas.. dh siap beli tiket bas dr KL Sentral ke LCCT tp last2 cam dh terlambat. so, minta adik2 hantarkan ke LCCT... abah lak.. puas kami adik beradik pujuk ajak pegi skali nek flite coz aku dh belikan tiket tp dia bg macam2 alasan... xmo katanya.
(debaran dh jd nyampah coz flight yang sepatutnya kol 9.15pm di tunda ke 9.45pm)

alasan paling logik.. dia nk balik sambil lawat sedara mara sbb tu dia nak naik keter. dia jumpa kami semua kt Langkawi je nnt.. hermm.. xbleh nk wat apa la kalo camtu..

sebelum kami semua gerak ke LCCT.. siang td abah call Yon bgtau yang dia dh sampai kt Perak.. mak aiii.. awalnyer sampai sana... (eira pn dh bosan so terpaksa la pak tih dia layan)

aku sebenarnya malas nk taip panjang2 coz mood xde tuk menaip... so, layan je la gambar2 sekitar LCCT td....

sebaik je sampai kt airport... kami di sambut oleh pak tam, pak cik, mak cik n aiman... actually aku pegi Langkawi ni cam aku balik kg gak le sbb sedara mara ramai kt sana...

penginapan n transport sure ditanggung beres... ehikss... Pak Tam bg aku guna keter Fiat Punto dia.. bermula dr ketibaan di airport sampai la hari berlepas balik nnt,.,... keter tu aku yang punya.

lepas semua beg dh punggah masuk dalam keter... kami gerak ke rumah mak andak kt chenang... mamam time walaupun dh lewat malam. sian mak andak masak banyak2... yang bestnyer... pak andak n sepupu2 aku ni mmg jenis suka ke laut so kami makan ikan fresh... manisnya.. best...

lepas dh makan n borak lebih kurang.. tiba la masa tuk titon. beria2 mak andak ajak tido rumah dia tp disbbkan mak cik n pakcik yang pick up kt airport rasa cam xbest lak kalo xtido rumah depa. so, kami pun gerak ke rumah mak cik........

kt rumah mak cik pun dok berborak lg.. si kecik dua org ni lak xmo tido... kol 2.30 am gak baru semua org tido... ZZzzzzZzz
(adik yang paling bagus... awal2 g dia dh pow aku semahunya. selagi xbeli gula2 tu...dia xmo berganjak.. ampeh. so terpaksa la aku laburkan rm9.90 tuk seketul gula2 pelangi dia...)
(ketibaan di Lapangan Antarabangsa Langkawi.. xlepas peluang amik kesempatan bergambar berlatarbelakangkan pesawat)


No comments: