Thursday, April 16, 2009

Happy Bzday To Me


Allah Selamatkan Kamu Allah Selamatkan Kamu Allah Selamatkan Rohaya binti Abd Razak Allah Selamatkan Kamu.....

ahaks, ni lagu bzday yang Ijat nyanyikan tuk aku kat forum semalam...

Thanks to kawan2 yang wish Happy Bzday for me... actually bukan start hari ni jerk. ada yang dh wish 3 hari lepas gik. kononnyer nk jadi orang pertama..
hermm... mmg la org pertama tp awal sangat. anyway, thanks

the 1st person yang wish me on my real day n date are Shag, my club member. Tersipu2 gak le aku segan walaupun xde org nampak. ahaks...

Pastu bersusun la wish dari kengkawan n family. Dalam family lak, adik aku, Fakrol adalah org pertama yg wish tp tercepat 20 minit. kui kui kui. Slalunyer adik perempuan aku wish dulu... mesti dia tension coz xbleh jadi orang pertama... padan muka.

Anyway, thanks to all yg ingat bzday date aku....
Celebrate?? hermm.. blom dipkkan lagi tp no need la rasanya coz umur pn dh makin banyak.

And xlupa gak bzday wish secara maya....

So many thanks to all

1 comment:

Su said...

happy belated birthday aya..lama tak beremail ngan aya...kaksu harap aya sihat...jgn lupa ke kaksu lak bila nak makan nasi minyak nanti.
kak su..http://sedaka93.blogspot.com