Friday, April 17, 2009

Haziq makin tembam


Hari ni aku bersms sepanjang hari dengan kakak ipar aku, Kak Long. Memula dia mms gambar Haziq.. gambar Haziq pakai kopiah... kebetulan lak hari Jumaat.. nk tergelak aku tengok.
Pastu berderet2 mms masuk. semua nya gambar Haziq....
Ya Allah, tembamnya dia skang. xpadan dengan masa lahir dulu. Actually dulu dia lahir pn xde la kecik sangat tp baru dua bulan berat dia dh 5kg lebih. Sampai umi dia pn mengadu dh xlarat nk mendukung. Ayah dia lak hari2 bertelefon sbb nk bersembang dengan Haziq. Skang ni kakak ipar aku kt Kedah n abang aku kt KL so, telefon je la jadi alat perhubungan. 1 May nnt baru abang aku p amik Kak Long.
Korunk tengok la gambar latest Haziq ni. Maybe dia cepat membesar tuk pertahankan diri dari maksu dia yang ganas dan suka buli dia..... skang ni lak maksu dia dh ada tag team.... baby baru. tengok muka baby tu pn ganas semacam je. Dah la suara besar....

No comments: