Tuesday, May 5, 2009

Aku dan Ketakutan...............

Dh seminggu aku berada dalam ketakutan... xtau naper. maybe sbb aku terbawa2 sangat citer bebdk kelab yg sembang kt freechat sampai aku anggap benda tu betul...
dan dalam seminggu tu juga la aku tido dalam terang benderang kecuali satu malam tu aku off kan suis lampu........... tp itu pun ada kisah (yg ni aku rasa perasaan aku je)

semuanya bermula dengan Yoshi yang sibuk dok citer pasal kejadian malam dia p lumut(adakah minah ni yang usha Yoshi malam tu??? cantik gak dia ni tp mata tu lebam sangat. mesti xcukup tido ni. tu la.. org soh p tido, dia sibuk men kat jalan)
.... malam tu aku jd pembaca setia kt freechat (tp aku off suis lampu malam tu) ... " Malam tu saya teman member saya.... bla bla bla............................ (sampai abis citer)" bkn aku xmo citer kat sini tp panjang lebar citernye. sampai aku dh xhengat...hhehhe
dalam dia dok bercerita tu...ada la plak yang dok menambah 'garam' n 'ajinomoto'... tp aku layan je la.. Gas sampai dh geget bantal... last2 dia quit. yg pmpuan kalo xsilap aku.. tinggal aku dengan tiha jek. pas abis citer tetiba Bro494 mencelah..... adehh.. rupanya malam tu dia jadi penunggu setia membaca citer si Yoshi... pastu dia pn ikut menggiat skali... adehh. aku pn xsedar, malam tu aku tido kol baper. tau2 je pagi dh bangun. laptop pn xoff.. sabar je la........
start malam keesokannya aku rasa cam takut semacam jerk. kt freechat pn, asal malam jerk mesti diaorang start buka citer antoo.. cam malam ni... Bro BK4 soh tukar nick kepada nick keluarga antoo... memula aku pakai Toyol Cute(saiz dia mmg tomey tp muka dia cam xcute jerk... errrr, cancel la. xmo jd toyol)
, pastu aku tukar jd Antoo Fighter(ahaksss... tomey3)
.. xkisah la pa pe pn . janji dedua nick tu cute... hahahhaaa. masa aku dok mengupdate blog ni pn sebenarnya diaorang tengah bercerita pasal antooo... aku away sbb update blog (padahal tu alasan sbb aku xmo baca citer depa...)

sambung balik citer td..... bermula Sabtu malam tu, aku mmg diselubungi ketakutan yang agak melampau... kalo sebelum ni slamber je aku p toilet luar tu dalam kol 12 - 4am tp skang aku rasa seram sejuk... mata meliar je tengok keliling.. kebetulan petang tu Yoshi sms aku... "akak, nnt malam saya hantar member saya (over sangat make up... kan dh ilang sebelah muka)
temankan akak ye"(pastu ada la ayat dia yng aku malas nk taip sini. kalo dia baca post ni...biar la dia comment n abiskan ayat dia) ........... mmg ampeh mamat ni. kalo ada depan aku ni... mau kener pangggg laju2.. tp aku wat2 ngada je layan masa tu... mmg xde feeling pa pe pn.. tp bila malam dh semakin larut... aku start rasa cuak.... tp masa tu aku blom off suis lampu... so, terang la.

dan mungkin secara kebetulan.... aku terdengar bunyi anjing menyalak(adakah dia ni yang memekak malam tu?? nk kono ekau ni jang... den taram an. baru ekau tau)
. cuak sehhh... cara dia tu lain betul. dh la kawasan aku ni xde org bela anjing. dan xpenah2 aku dengar anjing menyalak. kalo rumah dulu tu.. ye la. sblh rumah je. sampai aku nk tido pn ssh coz lokasi dia kt sebelah bilik aku jerk. tiap2 malam aku rasa nk tape je molot dia.. xreti2 diam. banyak lak tu....adehhh

next.... masa anjing tu bunyi... aku mmg kt freechat. ada gik bbdk lain n terus aku ym Yoshi..."yoshi, anjing ni nyalak ,... kt jalan depan rumah akak" (dengan nada yang takut + gabra+ cuak = penakut amat la).... pastu dia tanya ktner.. aku ulang balik..depan rumah... aku bgtau dia xpenah2 anjing nyalak area ni.. pastu dia cakap... "ok, akak jangan takut. nnt saya soh member saya halau".... xlama pastu mmg diam terus anjing tu....adehh.. makin la aku cuak

dalam 30 minit kemudian lebih kurang... Yoshi tanya aku "Kak, anjing tu menyalak lagi x?" kebetulan jga...lepas dia tanya... mmg anjing tu menyalak pn. Aku lagi la cuak.. "Yoshi...akak takut" cetttt cam la mamat tu dekat dengan aku yg aku p ngadu kt dia... tp seyes habaq, time ni mmg aku rasa nk nangis. "alah kak.. rileks la. dia lapar tu... " ...... dekat 5 minit gak la. then anjing tu blah... suspen jerk... malam tu mmg aku xtido. makin la aku jd percaya tahap gaban dengan sms dia petang tu . lepas subuh rasanya aku baru tido... nasib bek la cuti.

esoknya aku rasa badan aku panas sejuk cam nk demam.... actually aku nk masuk opis tp xjd. syah ajak kuar men boling dengan dia n ira pn aku xjoin.. aku dok dalam umah jerk. x p mana2. kuar dr rumah pn x... abis jauh pn, aku p bilik air.... dan start la malam2 aku dengan tido bertemankan cahaya lampu.. panas giler tp nk wat camne.. dh nama pn penakut.. sengal aku ni

1hb mak aku wat kenduri cukur rambut cucu ke2.. anak kakak aku. pastu aku lak kebetulan dapat 10 minit call free so aku call la mak aku... sembang punya sembang.... mak aku buka citer yang kakak aku sebenarnya 'ketakutan' sepanjang dia mengandung (start 2 bulan) sampai la dia dh bersalin. dia rasa cam ada org ikut dia(buruk lagi durjana... dh la gigi karat..apodaaaa)
. adehhh.. aku dengan kakak aku ni rapat. dh la aku dok seremm jerk. tambah lak citer tu... lg la max tahap ketakutan aku... masa aku sembang dengan mak, siang so xheran la . siap aku tambah2 gik citer.. kakakakak tp bila tiba malam.... aku rasa cam xmo je tido. kalo xde malam pn xpe. tp aku ni sapa?? hambaNya yang selalu ingkar

sehingga la aku balik opis siang td (skang ni pn masih gik ada perasaan tu tp xkuat sangat dh) aku masih terpk2...naper la aku takut sangat ni????......................yg pasti aku pn xtau naper kol 12 tngahmalam dikaitkan dengan ketakutan dan keseraman (sambung)

No comments: