Sunday, May 31, 2009

Trip ke Senangin

Last minute trip.. disebabkan aku bosan dok sorang2 kt rumah...
aku join dak2 ni p senangin.. itu pun tumpang keter nora..

pagi2 lagi masing2 dh gerak dr destinasi.. disebabkan nora n ynizam serta family dr muar / melaka.. so, aku diminta tunggu di KTM Padang Jawa.. boleh la labu. aku pn dh lama xnek komuter. itu pun siap aku sesat gik.. adehh.. wat malu jerk.

Dh la dengan mata yang berspek.. blasah je la. Dr aku dok layan sakit mata sorang2 dalam umah.. better aku p jalan2. tenang sket kepala..

Sampai senangin dh agak petang... pastu nora ajak p rumah pakcik dia kt Lumut. dia nk hantar kek ... so, ikut je la... kak naza pn join skali. lepas maghrib kitaorang gerak balik ke senangin.... disebabkan masing2 xbiasa dengan jalan tu.., kami pn sesat..

otw nk balik ke senangin lepas dh tau jalan... ada keter folo.. saga BLM gak. ni mesti dak PROSBOC tp xde lak sticker.. puas la aku dok usha keter tu dengan mata yang kelabu2 ni.. dan biler agak2 cuak..aku sms Dego...PRK001... dia pn xbleh nk bg jawapan konsisten.. last2 blasah je la labu. wat tataw dh la. tp aku rasa mamat2 dalam keter tu mesti terpinga tengok keter nora yang berspoiler mugen tu.. wakakakaa

pastu terus kami balik kt tempat berkumpul...cuak gak le lalu kawasan hutan... huhuuu... biler dh sampai chalet.. ilang semua kecuakan.. kekeke.. dak2 ni semua dh standby nk BBQ seafood... aku dengan nora lak sibuk nk balik mandi. ye la. pagi td je aku mandi.. paler aku pn dh weng ni..

masa kami masuk keter nk ke rumah sewa.. putra panggey..dia cakap better bawa dak laki. hermmm.. pasal apa erk. aku pn xtau tp ikut je la. kami p 2 keter.. satu keter.. aku, nora n teratai dan satu keter g... wonder, ajeb n adik teratai...

biler semua dh selesai dan balik semula ke tepi pantai dengan diaorang..baru la dak2 ni citer pasal kejadian sebelum tu... seram seh.. malam tu semua xbalik tido rumah sewa... masing2 lepak kt chalet jerk. sib bek banyak chalet .. dak2 laki dengan baik hatinya bg kami satu chalet diaorang...

malam tu aku xbleh nk tido.. so, aku borak la dengan dak2 ni sampai pagi (dalam kol 2am)... dalam kami berborak.. lebih kurang kol 12am - 1am lebih camtu... tetiba je bau wangi..wangi sangat. aku dok dediam je la sbb ingat aku sorang jerk terbau.. rupanya yang lain pn. azree lak p tegur.. adehh.. aku rasa nk gam je mulut dia. tp masa tu..geng2 rela masih dok berkarok. elok je bau tu lepas.. tetiba ada org nangis.. bunyi cam meraung. azree laju je lari p chalet dak pompuan coz awal td.. awek dia kener 'kacau' so risau gak. rupanya... anak destrows yang nangis.. tetiba jerk. hermmm

kesimpulannya.. macam2 kejadian yang jdi dalam 2 hari kami kt sana...

to be continue ............

No comments: