Wednesday, May 27, 2009

~~Balik kampung~~

yahooooooooo....
bestnyer la. walaupun baru lagi aku balik kg.. tp disebabkan tiket yg dh dibeli dr awal tahun lagi ni... aku balik sekali lagi. xsampai seminggu pn aku kt sini lepas balik dr kursus... yeba yeba yaribbaaaa

actually, tket ni adalah untuk attend majlis nikah n kenduri adik aku yang dirancang pada 27 Mei sempena bzday dia. tp disebabkan beberapa perkara, majlis ditunda dan aku beli lak time promosi... xbleh nk ubah. kalo nk ubah gak... tambah duit. banyak duit aku...

tp yang xbest coz aku sakit mata so esok kener p amik MC lagi kalo blom sihat. so.. jawabnya berkurung je la kt rumah. nk kuar pn...cuaca panas giler kt sini. berpinau mata aku. tiket aku kol 6.50pm tp last 3 days.. aku dapat call dr MAS yang flight dicepatkan ke 6.25 so aku cepat2 la p epot. disebabkan aku cuti hari ni.. aku p hantar keter kt rumah syah. dia dan ira yang hantar aku p epot.. sampai kt epot.. masa nk check in.. diaorang cakap flight delay lak.. sampai kol 7.25pm... menciksss

punya la lama nk menunggu kt sana.. bosan giler. sib bek la ada syah n ira. leh gak sembang2.. kalo x, cam patung la aku kt epot. disebabkan ramai yang pesan beli barang (kek n ikan masin)... masa aku check in td... aku kener excess baggage sampai RM75 sbb lebih berat yang dibenarkan sebanyak 5 kg.. ( 1kg = rm15). 1st time aku kener n harap2.. ni la last time

dan.... masa yang ditunggu sampai jua. kol 7.10... aku start boarding... cam xbest jerk sbb kali ni.. ramai penumpang. aku rasa cam 2 flight disatukan. penuh n sendat...xsuka toi ler. kan best kalo cam balik last week... aku dok sorang2 jerk.. hheheheehe

sampai kt KLIA dalam kol 9pm lebih. abang dh sedia menanti. aku xbawa balik barang banyak pn... cuma pesanan dr kawan2 je la.. sampai rumah lak dalam kol 11 pm... penatnyer la.

to be continue....................

No comments: