Saturday, May 9, 2009

Anak-anak saudaraku..

malam ni aku baru teringat yang abang, kak long n (gambar Haziq masa berumur 2 hari.. kt HKL)
Haziq bali
k Pahang.... pastu cepat2 aku sms kak long minta snapkan gambar Haziq n Eira berdua... coz nk tengok beza dua sepupu yang berusia tiga dan satu bulan ni....

kak long cakap Haziq n Eira tido so tunggu diaorng ban
gun dulu la... pastu kak long sms lagi yang Haziq menangis cam takut2 je... dah panggil orang tolong ubatkan pn... that day, Eira (gambar Eira... tp au xingat masa ni baper hari umur dia... rasanya dalam 3-4 hari)
pn kener ben
da yang sama dan bila dh diubatkan... alhamdulillah... semuanya dh ok. actually kt kg aku tu mmg ada sorang mak cik ni 'membela' dan banyak gak la org yang dia kacau. aku malas ngat nk amik port tp kalo (masa ini umur Eira baru 2 hari...masih kt HUKM)
terjadi kt family aku
... mmg aku geram. yg dia kacau tu plak... baby. mana la bbdk tu tau.... kalo ada depan aku ni... mmg aku lempang laju2 je. xkira la tua ke x... dh tau tua tu... wat la ibadat banyak2.. ni x. nk gak bela benda setan tu.... menyakitkan hati betul agak malam sket...

aku sms lagi tanya kak long tentang Haziq.. (tenang jerk muka Haziqq. kalo nk banding dengan muka dia skang...dh jauh gak beza)
dia cakap, alhamdulillah....
dh ok. syukur rasanya.

so, xlama pastu kak long sent gambar Eira n Haziq yang diletakkan sebelah menyebelah... mmg nampak yang Haziq dh berisi sangat
... (dua org sepupu yang saling berposing... Haziq lahir 8.2.2009 sama bzday dengan ayah dia... Eira lahir 7.4.2009...genap dua bulan selepas Haziq)
Eira pn nampak kenit di sisi Haziq tp baik la plak sepupu ni dok bergambar berdua.. kekkekeee
pelik lak aku tengok dedua cam gelap jerk coz setahu aku dedua ni ikut kulit mak diaorang.... cerah. aku pn tanya la kak long... owhhh, rupanya cahaya xcukup. tu yang nampak gelap. ye la... kak long pakai hp je n hp dia lak mmg ada problem sket... malam td aku sik bersms je la dengan dia sampai la aku dh nk tido. bukan xmo sms kakak aku cuma no Maxis aku xde kredit yang cukup so aku pakai la no Celcom.

sebelum tido... last sms aku dengan dia.... sempat lagi aku wish "Selamat Hari Ibu" tuk mak, kak long dan kakak aku........

No comments: