Sunday, May 3, 2009

Bermanja dengan 'babyku'

Dah 2 minggu aku xmandikan baby aku nih. (my baby... kener siram buih)
bukan malas tp asal nk basuh jer... dh angkat baldi n segala kelengkapan... tengok kat luar ...cuaca mendung... slalu camtu
pagi ni cuaca cantik jer so, pagi2 lagi aku dh(uiksss.. satu je wiper? mana satu lagi...ayokkk)
memulakan (depan belakang ada sticker PROSBOC. bila la dapat tukar spoiler ni?)
tugas. bukan xmo antar carwash tp dr dulu lagi.. aku mmg selesa cuci sendiri... masa aku kejer sana pn, kalo nk cuci keter, aku rela balik kg.. xtau naper. aku lebih selesa cuci sendiri. tp yang best kalo kt kg, (rim stendet... huhuhu...xmampu. ikshhh, biler bleh pakai ADVAN nyer rim ni... )
aku bleh cuci keter time hujan... hahahhaaaa
kawan2 aku kt kg dh tau pangai aku. asal mendung (buih2 berguguran.. cett keter pn pandai mandi buih ker? pesta ke apa ni?)
je kt luar...nampak memberat jerk, jap g mesti nampak kelibat aku dengan kelengkapan mencuci keter.... kadang2 adik n abang aku siap park sebelah keter aku gik(pandangan sisi yang menyilaukan mata2 anda..ahakss) ... faham2 je la maksudnyer... skali lagi aku bleh katakan... xtau naper.. hik hik hik

tengahari sket sebenarnya aku nk p pengilan a.k.a kenduri so, aku cuci la siap2.. banyak masa gik.... best ni layan baby aku mandi buih... mesti dia happy.. ehikss.. baby aku ni kaler suci so, aku xbleh malas2. kener gak jaga lek lok.
bila teringat baby aku, teringat la aku (nampak gah jer baby aku ni) kisah betapa (sisi kiri my baby) supprise nyer aku masa dapat baby ni dulu... huhuu..xkan aku lupakan.

No comments: