Saturday, May 2, 2009

Eira.... budak botak

(Eira lena dalam dakapan mamanya. Aku rasa Eira tu wat2 tido je coz xmo dibotakkan...nasib la. Kenit betul tengok Eira bila mama dia dukung... camne la gamaknyer ek)

semalam cuti umum...labour day kebetulan jatuh lak hari jumaat. dan semalam gak adalah bzday abang ipar aku...."Happy Bzday Abang Lan"..aku dh sms dia tp hari ni baru dia reply.. adehhh

So, sempena hari yang teramat2 sesuai tu maka kakak dan abang ipar aku buat kenduri cukur rambut anak dia.... Eira Syazira. pasni confirm Ain akan menjaja satu rumah.... "Eiya botak"(style pelat dia tu la)... (Eira dh selamat dibotakkan. Budak ni pn dh jadi cam mak su n Haziq, xsuka pakai baju....adehh, seksinyer anak sedara mak lang ni)
dapat aku bayangkan camne.... betapa untungnya jadi Ain... tp kami pn untung ada Ain... dia lah pelengkap hidup kami sekeluarga disaat kami mengharapkan sesuatu... aku mmg sayang gila kt dia dan xtau camne keadaan aku bila Ain xde ............ (minta simpang)

So, pagi tadi adik perempuan aku ada mms beberapa gambar Eira dari last berambut hingga dh jadi botak.... cam shaolin la plak aku tengok.. waakakakakaaa(Eira tengah daring mama dia sebab botakkan paler dia... "apa la mama ni, dh Eira xcun")

No comments: