Thursday, May 28, 2009

Sambung MC

penatnyer rasa badan...
hermm... mata still merah so, nampak gayanya aku kener p ngadap doktor lagi la ni..
malasnyer nk p... bkn malas sbb apa.. malas sbb nk menunggu yang terlalu lama tu... menciksss

abang p kejer awal2 lgi.. so aku kener tunggu dia balik dulu.... sbb nk p sendiri xde keter.. kakak ipar pn xde kt rumah skang ni. dia balik kg...

tunggu punya tunggu... sampai tengahari pn xbalik lg.. last2 ajak adik je p. itu pun dh agak petang dia datang.. pastu nk kener tunggu giliran lak.. sampai ke 2 jam lebih.. xsanggup tol ler.... xsuka nyer.

tp satu yang xbest... masa check up td... doktor bitaw yang tekanan darah aku naik. erkk... 1st time. nampak sangat aku terlalu tension di sana... alangkah eloknyer kalo aku balik je sini. aku xsanggup dapat penyakit ni berterusan...

skang dh terbukti betapa tensionnya aku dok kt opis tu.. dengan semua org yang nk menuding kt aku.. seyes aku ngaku aku xreti nk wat kejer sbb benda tu benda baru tp biler aku tanya,.. xmo lak nk ajar.. pastu kalo jadi apa2.. semua tuding jari kt aku. aku ni sapa?? bos ke?? kalo aku xwat kejer.. at least ada la org atasan yang tegur aku..yang ajar aku kalo aku xtau.. ni x. lepas je aku.. xde langsung yang nk amik tau pasal aku. pastu biler audit masuk.. asal kantooi.... semua tuju kt aku.

belakang aku bkn main lagi masing2 dok menyalahkan aku.. cakap itu ini.. cam la aku xtau. tp lantak la korunk. kalo itu la sikap korunk...sampai mana2 pn sama je la. aku malas dh nk amik peduli. kalo ikut jahat hati ni...dh lama aku ngadu kt HQ tp aku malas nk buat kecoh. biar je la aku dediam... tanggung sendiri coz dulu aku gak gatal minta nk p sana.. walaupun ramai yang ingatkan aku pasal pangai org sana.

skang ni.. bila aku sendiri dh terkena.. so aku tau la..... pengalaman mengajar aku.. yang boleh aku katakan... aku dh semakin xpercaya kt sesapa pun

hermmm..akhirnya doktor bg gak aku MC.. doktor ni baik jerk. ada gak la aku citer masalah aku kt dia... masalah kesihatan..dia cakap itu cuma perubahan hormon dan yang pasal tekanan darah tu...dia soh aku banyak2kan berehat. jangan tension sangat...

No comments: