Tuesday, May 26, 2009

Sakit mata

Hari ni aku bangun pagi.. mata aku cam xbleh nk buka...
puas gak la. pastu aku tengok cermin.. hermm merah seh
aku siap2 gak la p opis n kt opis aku ajak driver p klinik kesihatan coz seyes... aku xpenah g p klinik sejak aku kt sini. aku ni jenis yg ssh gak nk sakit tp skali kener.. bleh tahan gak la

dum dam dum dam.. tunggu giliran dan sebagainya... dekat 2 jam gak la aku kt sana.. adehh.. ni la salah satu sbb naper aku xmo p klinik. yg xberapa nk sakit jadi bertambah sakit.. hanya kerana menunggu... sob sob sob
masa sampai kt MA dia.. ok la. means aku puas hati la cara dia treat aku tp bila sampai ke doktor.. aku tengok cara dia.. dh la kasar ... pastu cam endah xendah jek. nk kata dia sibuk... x pn
semua MA dh buat... aku p jumpa dia pn sbb nk minta MC jerk. ntah pa pe ntah... sakitkan hati jerk

so... aku dapat 2 hari MC.. hari ni n esok. esok aku dh nk balik kg...

No comments: