Wednesday, October 22, 2008

Dalam dilema...

tarikh 2 november dah semakin dekat... aku skang ni dalam dilema...adehh
betul ke keputusan yang aku buat ni?? sanggup ke aku nak p duduk jejauh sampai seberang laut tu??? kadang2 biler duduk sengsorang....aku melamun pk pasal hidup aku.. sampai bila la aku nak camni.. sob sob..
bila pk skang ni sik xsihat jerk... mula la terbawa sampai ke keputusan yang aku dh buat ni... aku ni betul2 ke dengan keputusan aku.. atau keputusan ni aku amik masa aku tertekan.. huhuu..
tp apa pn keputusan aku... keputusan dh di muktamadkan apabila surat pertukaran kuar 9 oktober lepas... so, nak xnak..aku kener hadapi gak keputusan yang aku buat ni... sabar je la
maybe semua ni ada hikmah so aku akan cuba yang terbaik tuk menghadapi segala susah senang dan kesukaran semasa berada di sana... korunk2 yang baca ni tolong la doakan yang terbaik erk .

sambil menaip...sambil batuk. naik pening paler otak aku ni. tadi chat dengan remy..dia suggest kan aku minum 100plus tuk jadikan pembekal tenaga. nnt la aku cari. janji bleh baik cepat. dh xlarat nak batuk. rasa cam nak pecah je dada..huhuu

sambil2 bosan ni..aku merapu dengan jijoy.. kekeke...memang merapu tahap gaban la. siap wat lakonan minggu ini lagi... kui kui kui.. aku dengan jijoy skang ttm.dia cakap...tulis dalam hati je sbb takut aku xbleh nak tido tp aku xtulis..aku taip je dalam blog...muekekeke...

pastu sembang dengan pejal... ngarut gak.. citer bab dinner n masak..kekekee...mmg aku merapu je hari ni... then aku sembang dengan naima.. something yang agak menyentuh but malas nak diingatkan...

apa pn yang aku citer...dengan sapa aku bercerita...aku rasa bertuah sbb ada kengkawan camni..... harap2 apa pn yang berlaku...kita xkan terpisah...

Sayang Korunk !!1

No comments: