Thursday, October 30, 2008

Uwaaaaaaaaaa...sakitnyer

hari ni aku bawa ain ke opis... hari kedua dia ikut aku p opis... nak rasa camne cara dok kat opis kot... actually dh selalu sangat dia follow aku pn...

maybe dh last2 aku kat sini.... dia pn dh bosan kat rumah so, dia nak ikut aku. sian gak kat dia coz dia mmg xsuka datang sini... rumah sini dia xbebas.. ye la.. kat rumah kg...dia bleh lari dr dapur ke depan dengan lancar.. xde sekatan... kat sini lak.. banyak belok2.. hermmmm... xpe la. seminggu je. kali terakhir dia nak main2 dengan aku tuk tahun ni. pasni xtau lak biler g nak jumpa...

nasib baik gak ain xbanyak songeh. xle macam sesetengah budak yang suka jerit2 n kacau barang orang... dia x...diam sangat tu xde la cuma dia xnakal. dia minta tipon je.. pastu sibuk la dia dok mendail ntah mana2... sat tipon abah...sat tipon mak.. ntah sapa2 g... tp semua tu lakonan semata2 la.. bak kata mak...."sapa xkenal ain"

disebabkan hari ni aku drive so... aku bleh balik sukahati je.. so, hari ni aku balik awal. malas nak balik lambat2. ngantuk !!.. hari ni ain nampak happy...siap nyanyi2 lagi dalam keter..walaupun aku mmg xfaham sepatah pn nyanyian dia.. xpe.. aku layan je... aku jerit..dia pn jerit... harap2 orang luar xdengar la kami menjerit... biar orang nampak kami gelak je. ..

then.. dah sampai kat rumah n parking... aku kuarkan la barang2 yang ada...termasuk la beg 'skolah' ain.. tp kalau ain yang sebut...dia akan jadi camni... "beg koyah ain"... kekekee... teringin sangat la tu nak p skolah. last sekali.... aku patut kuarkan ain.. tp di sebabkan barang2 ni ada kat seat belakang..so, aku kener tutup dulu pintu keter... masa aku tutup tu.... perghhhhhhhhhhhhhh.. xsedar n xtau camne benda ni jadi... tetiba aku rasa jari aku cam kener ketuk dengan hammer sang gedembai.............. SAKITTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT.....

xtau nak kata apa... nak jerit pn xkuar suara ... last2 aku duduk balik kat driver seat... aku kemam jari aku...aku buat la apa yang patut... mmg sakit giler... sampai menitik gak le air mata aku.... ain tengok je... ntah apa dia pk tp harap2 dia tau la yang kakak dia ni dalam kesakitan yang teramat... aku mmg betul2 xtau camne semua ni bleh jadi... melamun sangat kot.... biru jari aku... ada darah beku...

agak2 dh ok sket... aku angkat ain dan bawa barang2 tuk naik ke rumah... mmg pedih dan sengal rasanya..

Ya Allah... kalau pun ada dugaanMu lagi... jangan la Kau biarkan aku terus macam ni.. terlalu memikirkan masalah yang melanda buat aku macam tak ketahuan....

No comments: