Wednesday, October 29, 2008

Tangisan naluri

kesekian kalinya.... aku di uji lagi...
aku dh penat menangis... aku dh xnak lagi menangis.. aku dh xnak lagi mengeluh... aku dh penat...aku cuma redha je dengan apa yang jadi skang ni... xpe la... kalau ini mmg nasib aku....aku terima... seikhlasnya Ya Allah....aku terima... Kau kuatkanlah aku menerima dan menghadapi dugaan ini.. aku pasrah.. aku dh xberdaya....

sampai aku 'termenangis' masa TTM call aku... bila pk2 balik... malunya rasa. dh la aku xpernah jumpa TTM... pastu bleh lak aku ngadu dan nangis dengan dia.. huhuuuu.... mungkin aku dh terlalu tertekan saat ini..harap2 TTM faham keadaan aku.. dan aku akan minta maaf dengan dia.

TTM ajak aku jumpa...for the 1st time and last time before aku ke Kuching.... ramai kawan2 yang ajak 'dating' tp aku xjanji aku bleh penuhi semua permintaan tu coz aku skang ni nak buat banyak benda... kejer2 kat opis pn banyak g blom siap.. dengan nak pk pasal rumah aku kat sini...pasal shipping keter... yang sik delay je ni... aku penat........

Ya Allah... bimbinglah hambamu yang hina dan lemah ini.......amin

No comments: