Monday, October 20, 2008

Makan-makan.....

hari ni memang penat...seharian aku ke hulu hilir dengan abang n kak long. so, malam ni kitaorang lepak anak beranak kat food court pekeliling.. makan2...

memula aku la.. teringat nak makan bihun sup perut yang saufee bawa aku p makan dulu. kat depan hospital apa ntah kat pekeliling tu. bukan damai hospital. ...hospital sentosa rasanya.. dh park keter kat situ...dh order minum..pastu call abah... abah xmo lak p situ...sob sob. maybe sbb hujan kot. lagipun parking susah.. so, lepas minum...aku, abang, kak long n fuad p kat food court tu. kami nek sebiji keter je la. malas nak bawa banyak keter.

sampai sana.. kak dah, fakrol n abah dah tunggu.... fakrol datang dengan kak dah. abang lan (husband kak dah) xdapat datang... ada hal lain.. lama gak kitaorang xlepak camni.. kalau xsilap.. 2 tahun lepas aku dengan adik2 lepak dengan abah kat medan mara... seronok gak kumpul2 camni... dh kebetulan dekat so.. amik kesempatan la berkumpul....

macam2 hal kuar. dr hal family... sampai la hal semasa.. kitaorang mmg camni... layan je semua tajuk.. kekekee.. xde la nak stick kat satu2 hal je... xsuka camtu....

lebih kurang kol 11.30pm.... kitaorang gerak balik. esok masing2 nak kejer lak so xbleh lelama. tp yang kelakarnya bila tengok kak dah n kak long dok sembang pasal baby diaorang. cam la baby tu dh ada kat luar.. diaorangnyer baby...masing2 dalam perut lagi..... seronok lak dengar diaorng dok citer pasal peel baby memasing dalam perut... kekek... best kan???

pas hantar abang, kak long n ad balik...aku terus balik putrajaya. ingat nak tido kat kl jer tp memandangkan esok aku kejer n aku lak xde baju kejer kat cheras so aku decide balik putrajaya la senang....

uwaaaaaaaaaaghhhhhhhhhhhhhh... ngantuknyer.. sampai rumah dh dekat kol 1am.. nak tido la..

ZZzzzzzz

No comments: