Friday, October 31, 2008

Jumpa TTM.......first time

semalam bincang dengan TTM... nak jumpa. kebetulan hari ni dia cuti so, aku lak lately ni selalu halfday... kesempatan ni kitaorang amik tuk jumpa....for the 1st time..
dah lama sangat sik berchatting... inilah masanya tuk kitaorang jumpa... baru best nak kutuk depan2... kekekee...

dia tau pn sapa aku... kalau dalam ym dan phone..dia la slalu dok membuli dan mengutuk aku... bila plan nak jumpa ni.. dia tau la nasib dia... tp petang semalam sempat lagi dia sms aku...bagitau yang dia segan nak jumpa aku.. xde maknanya nak segan2.... aku nak gak 'blasah' dia depan2....

so, kami berjanji tuk jumpa kat tesco saujana impian, kajang.. walaupun aku xbiasa kat area sana tp aku akur coz xle susah mana pn nak mencari kalau area klang valley ni. banyak signboard.....so redah je la.. tu pun siap tersesat p masuk kajang mewah...kekeke.. ntah pa pe . kajang mewah tu rumah bos aku...ampehsss

actually pagi ni aku bawa ain p opis...dh seminggu mak kat kl... saja datang. memula nak hantar aku p airport... tp last minute aku cam xsampai hati nak tengok mak kat airport so aku bagitau mak...tayah la hantar.. sesapa pn aku xmo sbb aku xmo perasaan xsanggup tu ada... aku rela p sorang2... so, tengahari aku hantar ain balik kl.. then aku patah balik ke putrajaya.... lepas dh siap lebih kurang... dalam kol 3pm...aku gerak ke kajang... tadi kat opis ada farewell sket so aku dh makan kat opis je dengan ain and kawan2....for the last time... huhuuu

aku drive keter lama ke sana.... best gak pakai keter ni... laju... kadang2 performance dia lebih best dr keter aku skang...kekekee.e... ye la.. keter baru skang ni 1.3 je.. keter lama tu 1.5... tu yang best..... nak2 lak dapat driver cam aku ni..perghhhh.... tp sebenarnya aku takut drive laju2 ni.. cuma kekadang gian... buat juga la. dengan cara hidup kat kl ni yang selalu mementingkan kecepatan so aku pn terikut gak.....

k, lepas dh tersesat kat kajang mewah n u turn balik (coz aku xtau kalau2 ada jalan yang bleh tembus ke saujana impian dr kajang mewah)....aku pn jumpa la tesco saujana impian... jauh gak nak u turn dr simpang ke saujana impian tuk ke tesco... ampeh tol.

masa aku sampai...aku xtau TTM katner.. aku park keter then call dia.. ampeh...rupanya dia xde pn lagi kat situ... tadi ye ye soh aku cepat... ntah pa pe. then.. xlama pastu dia pun sampai.. dengan petunjuk2 yang dia bagi tu...aku pun p la jumpa dia...wow...cute TTM aku...waakakakaa.. kalau dia baca post ni..confirm kembang kempis idung dia... kekeke.. jangan marah ek. kitaorang decide nek satu keter jer..keter dia dan tinggalkan keter aku...

sian TTM aku... jumpa2 je terus dia ngadu lapar... so, kitaorang p la cari kedai makan.... then biler order dh sampai... rasa mee goreng yang dia pesan tu...masin giler ... dia pn xmo makan...siannyer. dh la lapar..pastu dapat mee masin lak...huuuhuuuu.. tp banyak gak le songeh TTM aku ni...kekekeek...kalau aku, aku diam je..dia siap complain. xpe la. mmg dh hak dia. cuma aku je malas nak bising2.... serius aku cakap... comel TTM aku ni.. nama dia erk?? xbleh bagitau.. itu rahsia... coz dia TTM aku... aku pn TTM dia tp kami hanya sekadar TTM ....xboleh lebih dr tu... dan xmo lebih dr tu....kekkekeeke

lepas makan... kitaorang p jalan2... ronda2 habiskan minyak keter.. dan tanpa sedar.. ntah camne kami dh sampai ke semenyih..kekekee.. tu la. merapu sangat tp kan.. yang bestnyer TTM aku ni mmg pemalu... org camni la yang aku seronok nak 'blasah'... apa lagi... aku bagi la cukup2.. aku kutuk dia 'rapat'... ha.. padan muka dia. suka sangat kenerkan aku.. skang ni time dia lak.. tp bukan dia xkenerkan aku langsung.

agaknya pas dh xsanggup sik kener kutuk je... dia lak bagi kat aku...padan muka aku... best2.. umur dh sama...paler otak pn sama gak...sama2 giler2... kekekee....

then...lepas hampir 2 jam 'dating'.... dia hantar aku balik ke tesco.. then...memasing amik jalan sendiri... balik rumah masing2..

kepada TTM ku yang cute miut... sori la erk kalau saya xdapat penuhi permintaan awak..

No comments: