Wednesday, October 15, 2008

Nak p Ke x Nak erk???

semalam masa kat opis... mmg semangat giler la nak p HUKM... nak p check sebab musabab naper la leher ni membengkak..... alih2..kuar je dr opis...mak aii..gelapnya dunia. nak kata sebab dh kol 7pm...xjuga kot. Tp lebih kepada nak hujan...sob sob...

So, tuk sementara waktu... balik dulu la rumah sewa. lagipun plan nak p HUKM... malam. lepak2 dulu...pastu tanggal tudung... adehhh...kalau dh tanggal tudung, jawapannya jangan harap la nak kuar lagi. hermm... sob sob

sentuh2 bahagian leher tu... masih rasa sakit. masih ada ketul2 kat situ. cuma sakit je cam berkurang sket. so, dalam diam....decide tuk p esok je...kat klinik Putrajaya. tp xjamin gak ni coz aku ni bukan jenis suka p klinik pn...huhuuu

hermmmm... time nak tido.. terpaksa la tido cam mayat... tegak jer coz kalau beralih je sket...mula la cam kener sentap nyawa...uhukss...siksas tol lerssss... xpe2... ni semua dugaan...redha aya...redha... tp sebelum tido sempat gak le letak nila...kekekekee...cuma hari ni aku tambah perisa sket. tumbuk bawang putih...campur dengan nila tu...wakakkaaa...resepi baru siot.. aku mmg camni...ampeh

bangun pagi tadi... herm...rasa cam dh ok sket kot. so, siap2 terus p kejer je la. tayah p klinik kot. yang xbestnyer... kaler nila tu xmo lak kuar...ampeh. sib baik la pakai tudung so, bleh la kaber2 line. kalo x....mau nyer orang pandang something jerk. kener seligi ke apa minah ni...uhuuksss...sian aku.

pastu tadi dok sembang2 dengan faty...pasal nak p derma darah. di sebabkan hari ni aku dh bleh makan sket so, aku decide nak p derma darah je la... dh lama xp pn... sebelum aku p sarawak...biar la aku derma dulu. dh jadi acara tahunan aku dengan faty. actually aku dh 4 kali tp dalam buku... 3 kali jerk. skali tu xtau pasal apa... hermm...xpe la. janji ikhlas... dan orang lain dapat gak kebaikan dari darah aku tu. aku halalkan je sapa2 yang dapat darah aku. jangan dia wat benda2 xelok dh ler. kalau aku dapat tau...aku seligi buku lali dia... berani la buat..................

No comments: