Tuesday, October 28, 2008

Ujian....

masa semakin suntuk... aku dh xtau nak wat camne lagi... aku dh ilang arah.
benda yang dirancang dengan teliti akhirnya xmenjadi.... aku pening...serabut.. dh ilang punca.
aku cuba minta bantuan kawan2... tapi aku xharapkan apa2 sangat coz aku tau ...pertolongan yang aku harapkan ni agak keberatan tuk dipenuhi...saja cuba nasib... but finally... semuanya diam camtu je.....

aku xkisah pn sebenarnya kalau xde orang dapat bantu aku but aku terkilan coz maybe sbb rasa bersalah kerana xdapat membantu...diaorang diam camtu je. aku betul2 terkilan.... at least they tell me the truth... boleh juga la aku cari penyelesaian lain... when they be silence like that...aku cam terharap2... ada lak yang berjanji... at the end... diam juga. aku contact langsung xberbalas.... hermmmm... aku xsalahkan sesapa... aku faham cuma aku terkilan...

mungkin ini adalah ujian berikutnya yang Allah tetapkan untuk aku... xpe. kalau inilah kehendakNya...aku redha... xsemestinya kebaikan yang pernah kita lakukan kepada orang akan di balas oleh orang tu juga...maybe org lain yang membalasnya.... so, moralnya... jangan berharap atas setiap perbuatan baik kita... ikhlaskan je....

aku menunggu hikmah disebalik semua ujian ini.... biarlah apa orang nak pk n cakap pasal aku...aku cuma percaya.. Allah itu ada.....

No comments: