Thursday, October 23, 2008

Serabut....

dh nak dekat masa berlepas... aku makin berserabut. lepas settle satu benda....datang masalah lain lak...adehh... penat tol hidup dengan masalah ni.. kengkadang tension pn ada gak dengan hidup camni.. tp... aku kener ingat.. korunk pn.. "Allah xkan menguji kita kalau kita sendiri xsanggup dengan ujian tu"....

banyak benda lagi yang blom settle sebenarnya.. aku ingat nak balik kg hujung minggu ni...rindu sangat dengan mak dan adik2.. tp maybe x kot coz banyak benda lagi yang blom selesai kat sini.. aku dh fed up camni... naper la semua xberjalan lancar...

urusan nak bawa keter p sana pn blom selesai... tp dh nampak bayang2 nak selesai la.. so, syukur satu bab... bab rumah ni lak. mmg la dh ada orang yang nak sewa tp aku lak ni....adehh.. camne aku nak buat ni.....

tadi agen shipping call.. discuss pasal penghantaran keter.. so far ok le. keter diaorang akan amik kat sini dalam hari selasa....28.10.2008 dan dijangka sampai sana dalam 08.11.2008.. so, seminggu juga la tp xpe coz sementara aku nak dapat keter aku...dia bagi aku pakai keter dia..perdana beb....adehh...mampus la aku nak isi minyak. ye la.. keter lain banyak cuma aku ni xreti bawa manual so perdana je la yang sesuai dengan aku.... abess la... keter bos dia lak tu....adehhh.... keter tu dia akan hantar sebaik saja aku sampai airport.. hermm.. good service tol....door to door service.. cayalah tp charge boleh tahan la. walaupun bukan kuar duit poket aku tp sayang lak biler tengok dianyer harga tu... xpe la. janji service puas hati...

lately ni pn...aku sik xsihat je. nak kata penat sangat kejer...xjuga kot cuma aku semakin lalai menjaga kesihatan... makan pn ikut dan je... xpe. aku blom kurus pn...kekekekee. one thing...maybe sebab darah aku blom rolling so sebab tu aku rasa lemah je ni.. sket2 hal je...cepat penat... pastu selalu sesak dada.. huhuu... harap2 semuanya ok la...

aku kener jaga kesihatan tp...iksh..susah la aku ni nak jaga diri lek lok...kekekeke. xpe la. nnt semuanya akan ok gak...cuma memerlukan masa je.

hari ni ttm aku p kursus lak...adehh..aku gaduh dengan dia kat email je. xbest coz aku xbleh nak kutuk dia direct....kekekeee.. tp aku ngacau orang lain lak... cuma bukan ttm la.. coz ttm aku wat masa ni..sorang je.. kalau dia baca...mesti dia kata aku rindu kat dia.. kalau aku kata aku rindu kat dia...maunyer dia jadi BD... kekekekee... dia suka sakat aku dengan BD dia tu...mmg ampeh!!! korunk tau x apa ttm tu?? xtau erk?? xpe2... biarlah rahsia...ekekeke

k le..dh nak balik ni.. nnt ada masa senggang....aku type lagi erk. malas tol le skang ni...

No comments: